Direktlänk till inlägg 25 september 2008

Rubrik saknas

Av Schönning - 25 september 2008 17:57

Dags för ännu en kort updatering,

Var i stan hela dagen igår och väntade på att arbetsgivaren skulle höra av sig..  tror ni han gjorde det eller?   nae...   lite respektlöst av en arbetsgivare å säga en sak å sen inte hålla det.. 

iaf dend agen var jag med Jonte å vi kollade på tv å gick ner på stan å käka pizza.  efteråt senare på kvällen ringde tova å ville träffas, hon hade pratat m,ed sin chef å han hade sagt att tova ska ta med mig ut en dag på stan å se vad jag går för, sen får hon bestämma om jag får jobba med dom!  

så för min del e det bäst att jag liger i som en galning nu haha, men fan har man sållt glasögoputts te folk utan glasögon så ska det väl inte vara nå problem å få folk att inse hur dom kan spara massa pengar å få mer kanaler på samma gång  ;P


nåja idag har jag typ sovit bort halva dan känns riktigt meningslöst...

men har iaf planerat lite om vad jag ska göra med resten av dagen,   jag ska städa rummet, Duscha Klippa mig(Börjar bli långhårig nu :S)  sen så.. jadu ...  äh kommer nog på något iaf ;P


hmm undrar vad man ska ta å göra i helgen då... 

kanske fara te sundsvall å kolla läget eller bara döda tien framför tv'n som vanligt haha  nåja mer info kommer i morrn ^^,

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Schönning - 5 mars 2015 12:30

Tänka sig, det har gått 7 år sen senast jag skrev här,   så vad har hänt under denna tiden? en hel del kan jag lova, men för att hålla allt kort, Jag har förlovat mig och ska snart gifta mig med Ellinor som jag varit tillsammans med i snart 6 å...

Av Schönning - 14 december 2008 22:52

har ny en ny blogg som ser lite fräschare ut, kolla upp den på http://frustrerad.blogg.se   Tack alla som läst denna bloggen :) ...

Av Schönning - 23 september 2008 23:18

Ne nu jävlarns e det dags att börja blogga igen ;) mycket har hänt sedan sisst, synd bara att minnet sviker en haha, Vart ska man börja ingen ide att ta upp allt det gamla så, I torsdags åkte jag till västerås för att träffa Emmelie, gud vilken under...

Av Schönning - 25 maj 2008 16:03

då jag inte fått tag i ronnie, nu så har jag beslutat mig för att följa alternativ 2, jag åker inte ner i morgon, utan berättar för min handledare om situationen och säger att jag sponsrar en ny resa ner nästa månad i stället..   Gårdags kvällen var ...

Av Schönning - 24 maj 2008 19:03

kommer jag att orka med detta?, dags att göra mitt största val någonsin... något riktigt jobbigt har hänt mig nu.. fick ett sms av Maria natten till igår, det som stod där gjorde mig väldigt ledsen, jag har fortfarande svårt å sluta tänka på att det ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards