Direktlänk till inlägg 30 april 2008

Valborg

Av Schönning - 30 april 2008 12:21

ja vart ska man börja, vaknade tidigt som fan denna dagen, tiva hade nämlogen rostat massa mackor å dukat fram juice åmassa gottit!

iaf efter en stadig frukost gick vi hem å terroriserade max innan det var dags å gå ner på systembolaget (igen) har handlat för 3000:-  iofs var nte en enda krona där min men ändå..

nåja när ja väl vari å handlat satte vi oss på sundsvalls trappen (trappen till nordea banken) å njöt i det perfekta 20 grader varma solen med en glass i handen! mmmm,  så sjukt mycket folk på stan den dagen man verkligen kände att det låg svensk traditions stämmning i luften alla var ju på topp humör!


iaf några timmar senare var det dags för grillning!

oscar köpte en stor flinta stek på ca 1.5 kg  haha han palla bara 1kg :P  så jag fick den sissta biten å den var så helvetes god!  iaf tyckte jag det efter maten vare dags å börja dricka! Tova stormar ut ur lägenheten med 2st 50/50 groggar gjorda på sockerdricka+trocadero med Bacardi melon!   den var ju inmte alls dum,   sen vart det en helvetes massa öl å tro mig jag vart mer kalas denna dagen än då vi drack som satan hemma hos maria i lund, trodde nte det var möjligt faktiskt xD

sen vare promenda ner på stan som gällde, (tro mig det behövdes) väl nere på stan efter "7-8 pauser för att jag av nån konstiganledning hade svårt å stå upp xD"  så stötte ja på lillebror! å tamigfaen gossen var bara salongs berusad, trodde inte han kunde vara så pass duktig å hålla sig ifrån spriten en sådan dag..


sen e ju minnet lite svagt haha, iaf dags å promenera  hem igen gick mycket lättare nu faktiskt, ungefär halvvägs hem hör ja tova Jontz, max å lovisa ett par tjejer som ropar som faen efter tova, (visa sig vara tovas gamla ex + hennes Flat polare..    så dom haka på hem sen vart vi en grupp på ca 12 personer i tovas säng å kolla på flat filmer till fem på morgonen haha, tänka sig 3 killar å 9 lesbiska tjejer, enda komentaren tova hade var haha ja e så lycklig flr att ja nte har en korv mellan benen!   faen va ja garva då haha


iaf dagen efter var ju nte allt för dum klarade mig ifrån huvudverken, men var slö ända tills på kvällen ,   nåja det var min valborg det :)


nästa inlägg lär handla om min tripp to raveland   dvs om ja komma iväg ikväll xD 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Schönning - 5 mars 2015 12:30

Tänka sig, det har gått 7 år sen senast jag skrev här,   så vad har hänt under denna tiden? en hel del kan jag lova, men för att hålla allt kort, Jag har förlovat mig och ska snart gifta mig med Ellinor som jag varit tillsammans med i snart 6 å...

Av Schönning - 14 december 2008 22:52

har ny en ny blogg som ser lite fräschare ut, kolla upp den på http://frustrerad.blogg.se   Tack alla som läst denna bloggen :) ...

Av Schönning - 25 september 2008 17:57

Dags för ännu en kort updatering, Var i stan hela dagen igår och väntade på att arbetsgivaren skulle höra av sig..  tror ni han gjorde det eller?   nae...   lite respektlöst av en arbetsgivare å säga en sak å sen inte hålla det..  iaf dend agen var ...

Av Schönning - 23 september 2008 23:18

Ne nu jävlarns e det dags att börja blogga igen ;) mycket har hänt sedan sisst, synd bara att minnet sviker en haha, Vart ska man börja ingen ide att ta upp allt det gamla så, I torsdags åkte jag till västerås för att träffa Emmelie, gud vilken under...

Av Schönning - 25 maj 2008 16:03

då jag inte fått tag i ronnie, nu så har jag beslutat mig för att följa alternativ 2, jag åker inte ner i morgon, utan berättar för min handledare om situationen och säger att jag sponsrar en ny resa ner nästa månad i stället..   Gårdags kvällen var ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards