Direktlänk till inlägg 7 maj 2008

22 år idag

Av Schönning - 7 maj 2008 02:34

jahaja då var det min födelsedag igen,

22 år blir jag idag hmm vet inte alls hur jag ska ha min dag.. känns som att jag bara vill vara hemma med familjen och ta det lungt, iofs vet jag att tova å gänget ahr planerat en stor fest för min skull så vore ju faktiskt synd att missa den må ja säga, men jag vill verkligen inte bli så onykter som dom hoppas på att jag ska bli, nej jag ska fan ta det lungt alltså..

längtar iaf till ca 08:00 då ska jag in på msn å vänta på maria :)


jag läste din blogg i natt vännen, hoppas på att jag får bli den där speciella killen för dig..  förlåt för att jag betedde mig så elakt emot dig när du väl tagt dig tid för mig, mina prioriteringar ska ändras nu det är ett löfte, e glad för att jag stannade kvar hemma i stället för att gå iväg till nordvikarna, iaf efter att vi sagt god natt så gick jag över ändå för att vara trevlig mot dom som väntat på mig, träffa 3 killar där som var riktigt trevliga å dom visste vem jag var :S  skit skumt men aja nu har ja nya vänner iaf ajuste en av dom var skåning å ska eventuellt flytta tebaka till höör i sommar vore kul om ja fick ta mig dit ner snart jag med fast till lund då dvs..


får väl göra en updatering av min dagbok i kväll eller i morgon igen å berätta om hur min dag varit osv.  god natt på er allesammans    och en stor varm kram till dig Maria <3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Schönning - 5 mars 2015 12:30

Tänka sig, det har gått 7 år sen senast jag skrev här,   så vad har hänt under denna tiden? en hel del kan jag lova, men för att hålla allt kort, Jag har förlovat mig och ska snart gifta mig med Ellinor som jag varit tillsammans med i snart 6 å...

Av Schönning - 14 december 2008 22:52

har ny en ny blogg som ser lite fräschare ut, kolla upp den på http://frustrerad.blogg.se   Tack alla som läst denna bloggen :) ...

Av Schönning - 25 september 2008 17:57

Dags för ännu en kort updatering, Var i stan hela dagen igår och väntade på att arbetsgivaren skulle höra av sig..  tror ni han gjorde det eller?   nae...   lite respektlöst av en arbetsgivare å säga en sak å sen inte hålla det..  iaf dend agen var ...

Av Schönning - 23 september 2008 23:18

Ne nu jävlarns e det dags att börja blogga igen ;) mycket har hänt sedan sisst, synd bara att minnet sviker en haha, Vart ska man börja ingen ide att ta upp allt det gamla så, I torsdags åkte jag till västerås för att träffa Emmelie, gud vilken under...

Av Schönning - 25 maj 2008 16:03

då jag inte fått tag i ronnie, nu så har jag beslutat mig för att följa alternativ 2, jag åker inte ner i morgon, utan berättar för min handledare om situationen och säger att jag sponsrar en ny resa ner nästa månad i stället..   Gårdags kvällen var ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards