Direktlänk till inlägg 25 maj 2008

Dags för beslutet,

Av Schönning - 25 maj 2008 16:03

då jag inte fått tag i ronnie, nu så har jag beslutat mig för att följa alternativ 2, jag åker inte ner i morgon, utan berättar för min handledare om situationen och säger att jag sponsrar en ny resa ner nästa månad i stället..


Gårdags kvällen var riktigt konstig :S

nå kort tjej (mörkhyad började stalka mig å ha sig skit skumt :S )

iaf ja å flod var nere på bittens å tog en öl runt tolv tiden på natten då vi varit på fest hos denna filur "den konstiga tjejen" efter en stund ringde hon å fråga vart vi var osv, ja sa vart vi va å poff 2 sekunder senare stod hon där..

alltså läskig människa, så jag å flod sprang därifrån å ner på torget för han skulle hämta pengar vilket fall som helst..

sen träffade vi Yohanna på stan en gamal vän ja inte sett på typ 4 år xD ja förklarade situatinen med den där lille läskiga saken..

det första Yohanna gjorde när krypet kom till oss var att hon sa så här " Du ska ge fan i min pojkvän, jag vill inte att någon annan tjej ska komma i närheten av honnom när inte jag e där fattar du det?" å jag å flod vek oss dubbelt av skratt när krypet blev skit sne å börja gorma utavhelvete haha ;D tack för den räddningen yohanna :D!



hmm idag har vi bara tagit det lungt å sett på film i tovas lägenhet hela morgonen runt två tiden plocka mamma upp mig flod å Maria för vi skulle åka hem till utansjö, när vi väl var framma så insåg jag å flod att det var förbannat varmt ute så vi for iväg å köpte en pizza,

den var riktigt god faktiskt, sen gick jag hem från veda det e nån kilometer :P ruskigt varmt å skönt ute faktiskt :).

Nåja nu sitter jag här hemma igen, har precis packat upp min väska och ska slänga på mig tränings kläderna dags för jogging turen :)


i kväll har jag inte en aning om vad som händer men den som lever får se :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Schönning - 5 mars 2015 12:30

Tänka sig, det har gått 7 år sen senast jag skrev här,   så vad har hänt under denna tiden? en hel del kan jag lova, men för att hålla allt kort, Jag har förlovat mig och ska snart gifta mig med Ellinor som jag varit tillsammans med i snart 6 å...

Av Schönning - 14 december 2008 22:52

har ny en ny blogg som ser lite fräschare ut, kolla upp den på http://frustrerad.blogg.se   Tack alla som läst denna bloggen :) ...

Av Schönning - 25 september 2008 17:57

Dags för ännu en kort updatering, Var i stan hela dagen igår och väntade på att arbetsgivaren skulle höra av sig..  tror ni han gjorde det eller?   nae...   lite respektlöst av en arbetsgivare å säga en sak å sen inte hålla det..  iaf dend agen var ...

Av Schönning - 23 september 2008 23:18

Ne nu jävlarns e det dags att börja blogga igen ;) mycket har hänt sedan sisst, synd bara att minnet sviker en haha, Vart ska man börja ingen ide att ta upp allt det gamla så, I torsdags åkte jag till västerås för att träffa Emmelie, gud vilken under...

Av Schönning - 24 maj 2008 19:03

kommer jag att orka med detta?, dags att göra mitt största val någonsin... något riktigt jobbigt har hänt mig nu.. fick ett sms av Maria natten till igår, det som stod där gjorde mig väldigt ledsen, jag har fortfarande svårt å sluta tänka på att det ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards