Direktlänk till inlägg 24 april 2008

hmmz

Av Schönning - 24 april 2008 15:55

Jahapp, nu var det länge sedan jag skrev någonting..


Dom senaste dagarna har varit perfekta! klar himmel hela dagen lång å varm å skön sol!, så jag å flod tog ut våra mopeder å körde iväg på en långtur, fan va vacker miljö vi har här i norrland, åkte längs en smal väg som gick med kusten, riktigt fin utsikt över havsviken å högakusten området, avslutade den första kvällen med grillning, kanoners har saknat smaken av grillat kött..


hade planer på att fara ner till lund/malmö över valborg men som sagt blir det inte av, Maria ska vara barnvakt å umgås med töserna, å rikard e bara ledig i 3 dagar.. sen så har jag ju blivit tvungen å beställa nya delar till mopeden (700:- suck) men måste rusta upp den igen om jag ska lyckas sälja den senare..

saknar dig verkligen! går å dagdrömmer om den dan jag får kliva av tåget/hämta upp dig vid tågstationen å bara få stå där å hålla om dig å känna den där underbart härliga känslan av dina armar som håller om mig..


iaf, igår tog jag å flod en till runda med mopederna åkte förbi min gamla lärare som ska bjuda oss på kaffe i helgen, det ska bli kul, åsså får man träffa frugan hans igen. haha hon kom å gav oss varsin bit grillat kött på en gaffel bara för att vi skulle få smaka på den "himmelskt goda" marinaden hon köpt tidgare på dagen, den var faktikst riktigt god om jag ska vara ärlig, efter det besöket så bestämde vi oss för att åka hem igen, min moped började nämligen låta konstigt å det var ju inte så vidare bra heller..


idag har jag inte gjort så mycket, varit ute i solen å njutit av en kopp kaffe å lyssnat på musik, kanske ska ta å läsa klart den där dumma boken jag håller på med haha..


btw får skärpa mig vad det gäller bloggningen, får skriva oftare nu tycker jag =)






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Schönning - 5 mars 2015 12:30

Tänka sig, det har gått 7 år sen senast jag skrev här,   så vad har hänt under denna tiden? en hel del kan jag lova, men för att hålla allt kort, Jag har förlovat mig och ska snart gifta mig med Ellinor som jag varit tillsammans med i snart 6 å...

Av Schönning - 14 december 2008 22:52

har ny en ny blogg som ser lite fräschare ut, kolla upp den på http://frustrerad.blogg.se   Tack alla som läst denna bloggen :) ...

Av Schönning - 25 september 2008 17:57

Dags för ännu en kort updatering, Var i stan hela dagen igår och väntade på att arbetsgivaren skulle höra av sig..  tror ni han gjorde det eller?   nae...   lite respektlöst av en arbetsgivare å säga en sak å sen inte hålla det..  iaf dend agen var ...

Av Schönning - 23 september 2008 23:18

Ne nu jävlarns e det dags att börja blogga igen ;) mycket har hänt sedan sisst, synd bara att minnet sviker en haha, Vart ska man börja ingen ide att ta upp allt det gamla så, I torsdags åkte jag till västerås för att träffa Emmelie, gud vilken under...

Av Schönning - 25 maj 2008 16:03

då jag inte fått tag i ronnie, nu så har jag beslutat mig för att följa alternativ 2, jag åker inte ner i morgon, utan berättar för min handledare om situationen och säger att jag sponsrar en ny resa ner nästa månad i stället..   Gårdags kvällen var ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards