Alla inlägg under mars 2015

Av Schönning - 5 mars 2015 12:30

Tänka sig, det har gått 7 år sen senast jag skrev här,


så vad har hänt under denna tiden? en hel del kan jag lova, men för att hålla allt kort,

Jag har förlovat mig och ska snart gifta mig med Ellinor som jag varit tillsammans med i snart 6 år!


Vi har bott i Cypern i 6 månader,  och även i Thailand i några månader, vi har bott i stockholm och i Norrland.

så man kan säga att vi har sett och gjort en hel del under denna tiden.


Snart så flyttar vi ner till stockholm igen då jag har fått ett nytt jobb där som jag ser framemot att få börja jobba på!



Sitter vid skrivande stund framför datorn på jobbet och väntar på inkommande samtal från en fastighetsägare som skulle hört av sig under veckan om en lägehet vi har kikat på :)


Hinner inte skiva mer nu eftersom jobbet kallar, men får väl återkomma senare och updattera bloggen!



här är en låt ni kan lyssna på bara för att :)




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards