Alla inlägg den 2 april 2008

Av Schönning - 2 april 2008 15:27

Vad kan jag säga..

Ja är kär, och jag önskar att jag visste hur min framtid kommer se ut..

som jag vill att den ska se ut är något i denna stilen,

Jag får lägenheten i malmö, där kommer jag skaffa mig ett stadigt jobb :)

få en fin inkomst och bäst av allt! få vara med Maria, hon är ju helt underbar på alla sätt! liksom lika crazy som mig osv, skule jag beskriva allt så skulle det ta välldigt lång tid..


nåja just nu siter jag hemma hos Tova å har star wars maraton riktigt kul, synd bara att vi soma i början av fjärde filmen hehe..

planerna för denna veckan är iaf någorlunda klara, slappa tills på fredag å då blir det rave! WOOHOOO!! just nu hoppas jag av hela mitt hjärta att killen som äger lägenheten i malmö kommer upp! för gör han det är mina chanser att få den sjukt stora :)


annars vet jag nte vad jag ska ta mig till saknar maria så tokigt mycket alltså vill bara få hålla om henne igen..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards