Alla inlägg den 5 april 2008

Av Schönning - 5 april 2008 18:38

ja nu har fredagen gått, sitter här hemma hos Tova å funderar på att packa ihop å dra mig hemmåt..


igår var en helt JÄVLA underbar kväll!

har inte stampat så mycket på riktigt länge! underbar musik 2 golv å massa nya å gamla vänner! måste defenitivt gå på rave oftare! :D


ajuste fick en kram av Gen 6 (Kvinnlig DJ) bara för att jag inte fick tag i nån spritpenna så hon kunde fylla i autografen jag fick av henne för länge sedan :D

anledningen till att jag vill det var för att min alv jacka hade hamnat i tvätten för ett tag sen och för att hon e en sån grym DJ :P



hmm micke dök dock inte upp igår så jag har inte hört något om lägenheten :/ tova sa att jag skulle få hans msn iaf så kanske kan jag fåtag i han då, bara inte min berömda otur slår till igen..

Skulle vara så jävla typiskt om jag inte fick lägenheten alltså..

Vill verkligen inte bo kvar i skit norrland.. stan e så jävla lten å de e 2 mil till närmaste vän..

dessutom vill jag ju vara med maria å rikard igen :/


ne hoppas verkligen saker å ting löser sig till det bästa..



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards