Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Schönning - 6 maj 2008 16:57

Ja vart ska man börja?,

igår alltså, jag var i stan hela dagen väntade på att mamma skulle sluta jobbet så att jag kunde få åka hem men nejdå.. hon skulle jobba natt så blev kvar hos tova å grillade korv i stället, synd ville surra med maria å lule på msn :(

men det blev ju inte så oh då vart ju maria less också för att jag inte tagit mig hem när jag sagt att jag skulle göra det, aja inte mycket att göra åt saken helt enkelt... sorry :/


iaf idag så var det arbetsförmedlingen igen, helt okej faktiskt pratade med skåningen i våran grupp vilken skön lirare, dock skulle nog Maria dödat honom han e lika entusiastisk vad det gäller fotboll men han håller på Helsingborg :p

senare på dagen träffa ja camilla å sandra, 2 stycken jag gick på gymnasiet med vi gick å fikade å surra gamla minnen osv efter en timma fick jag äntligen tag i mamma dags att åka hem, men nu e det min tur å sitta å vänta på maria på msn, fair enough =)..


snart ska jag in i duschen å koppla av, ska bara säga grattis till lule min go gubbe som fyller år idag :) efter det ska jag skicka ett nytt mail till killen med 3'an har ju inte hört ifrån han vore just typiskt om detta skiter sig också.. sen i kväll vet jag inte alls vad jag ska hitta på, om jag ska lägga mig tidigt bara för att få fira min födelsedag snabbare eller om ja ska iväg å grilla med Nördvikarna, lutar mest åt att sitta vid msn å surra med Babe nmr1, du vet vem du e ;) <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards